Arrow Prev
Arrow Next

Gyakran ismételt kérdések

Hol található a szálloda?
A Soproni Természetvédelmi terület közepén található, mely szubalpin klímájával tökéletes helyszín a pihenni vágyóknak, sportok kedvelőinek.

Mettől meddig van nyitva?
A szálloda egész évben üzemel, 24 órás recepciós szolgálattal.

Milyen típusú szobák vannak a szállodában?
A szálloda 180 standard illetve superior szobával rendelkezik. Standard szobák részben erkélyesek és többségében nemdohányzók, zuhanyzós vagy fürdőkádas fürdőszobával rendelkeznek. Ezek közül jó néhány össze is nyitható. Superior szobák nemdohányzók, erkéllyel, fürdőkádas fürdőszobával és szobai széffel rendelkeznek.

Hogyan lehet szobát foglalni?
Telefonon (+36-99/888-400), saját honlapunkon keresztül (www.hotellover.hu) vagy e-mailen, az info@hotellover.hu címen lehet foglalni.

Honnan tudom, hogy a szobafoglalásomat rögzítették?

Kollégáink minden foglalásról legkésőbb 1 munkanapon belül visszaigazolást küldenek e-mailen, faxon vagy akár postai úton.

Háziállatot is lehet a szállodába hozni?
Kistestű kutya, macska - térítés ellenében - a szobába bevihető (2.000 Ft/éjszaka, ellátás nélkül), de velük a közös tereket nem látogathatják. Kérjük, foglaláskor jelezze.

Hány órától lehet bejelentkezni?
A szoba az érkezés napján 15:00 órától foglalható el.

Korábban is be lehet jelentkezni a szállodába?

Előzetes egyeztetés mellett - a foglaltság függvényében - lehetőség van a szoba korábbi elfoglalására. 11:00 és 15:00 közötti érkezés esetén, a korai bejelentkezés felára 3.000 Ft/szoba.
Amennyiben fix szobaszámot szeretne előjegyeztetni, a korai érkezés lehetőségét nem tudjuk garantálni!

Távozás napján meddig kell elhagyni a szobát?

A szoba az utazás napján 11:00 óráig áll rendelkezésre.

Később is el lehet hagyni a szobát?
Előzetes egyeztetés mellett - a foglaltság függvényében - lehetőség van késői kijelentkezésre a szobából!
11:00 és 15:00 óra közötti távozás esetén, a késői kijelentkezés felára 3.000 Ft/szoba.
11:00 és 18:00 közötti érkezés esetén, a korai bejelentkezés felára 5.000 Ft/szoba.
Amennyiben fix szobaszámot szeretne előjegyeztetni, a késői távozás lehetőségét nem tudjuk garantálni!

Mi a teendő, ha a foglalásommal kapcsolatban kérdés merül fel vagy módosítani szeretném?
Kérjük, minden esetben a visszaigazolásban található Foglalási számra hivatkozva keressen fel minket e-mailben vagy telefonon!

Milyen fizetési lehetőségek vannak a szállodában?
Vendégeink készpénzzel, ajándékutalvánnyal, hitelkártyával és Széchenyi Pihenőkártyával tudják számlájukat rendezni.

Hogyan lehetek a Lövér Törzsvendégklub tagja?
Jelentkezni személyesen, a helyszínen, az első tartózkodást követően lehet.

Légkondicionált a szálloda?
A szálloda nem légkondicionált.

Mik tartoznak a szállodai szobák alapfelszereltségei közé?
Hajszárító, hűtőszekrény - melyet a kívánsága szerint töltünk fel italokkal - rádió, színes TV.

Van internet hozzáférés a szállodában?
Ingyenes a WiFi a közösségi terekben és a szobákban is.

Milyen wellness szolgáltatásokat lehet igénybe venni a csomagár keretein belül?
10 x 4.5 méteres medence, pezsgőfürdő, finn szauna, professzionálisan felszerelt fitneszterem kardió és erősítőgépekkel.

Mit tartalmaz a bővített félpanziós ellátás?
A bővített félpanzió keretében büféreggelit, 13 és 14 óra között leveskínálatot, és büfévacsorát hideg és meleg fogásokkal, vagy büfével bővített 4 fogásos vacsorát kínálunk szállóvendégeinknek.

A számlán láttam, hogy szervízdíjat is számolnak fel. Miért?
Az áraink nem emelkedtek a szervizdíj bevezetésével, mert az aktuális árakba építettük be azt, csupán belső elszámolásunkban van jelentősége. Önöket semmilyen hátrány nem éri, szervizdíj nélkül is ugyanannyit fizetnének az ételekért, italokért, mint szervízdíjjal.

Jár ital is a félpanziós étkezésekhez?
A reggelinél található gyümölcsleveket és kávét tartalmazza az ár, a vacsoránál elfogyasztott italok külön fizetendőek. Kérjük, az étterem elhagyása előtt feltétlenül igazolják a fogyasztást szobaszámlájuk aláírásával.

Táplálék-allergiával rendelkezem. Megoldható részemre az eltérő étkezés?
Étlapunkon minden étel esetében feltüntetjük az allergénekre vonatkozó információkat, és természetesen további szükséges felvilágosítással is rendelkezésükre állnak munkatársaink.

Enyhe, 1 fokozatú liszt-érzékenységben szenvedők a büféasztalunkon felkínált ételek között bőségesen találhatnak megfelelő ételeket, sőt, előzetes egyeztetést követően a rendelkezésünkre álló nyersanyagainkból szívesen készítünk egyedi kérésének megfelelőt is. Nem tartunk glutén-mentes pékárút sem (kivéve az extrudált gluténmentes kekszet), de annak semmi akadálya, hogy ezt Ön behozza a szállodába.

Azonban szállodánk árszínvonala, felszereltsége – hiszen nem rendelkezünk lisztmentes konyhával - sem a személyzetünk létszáma és felkészültsége nem alkalmas súlyos fokú érzékenyek részére megfelelő ellátást biztosítani.

Ennek alapján kérjük, csak abban az esetben véglegesítse szobarendelését, ha az általunk biztosított szolgáltatások teljes mértékben óvják az Ön egészségét!

Van parkolási lehetőség?
Ingyenes gépkocsi parkolás saját, nyitott parkolónkban.
HotelStars - HotelCsillagok
Top