Foglalás & Árkalkuláció Ajánlat-
kérés
Ajánlatkérés
A legjobb ár garantált
X
A legjobb ár garantált
X
A Hónap Hotele (közönségszavazás): Észak-Dúnántúl régióban II. helyezett - 2018. szeptember

Felépítés a böjt után

2017. jún. 23.
Felépítés a böjt után

A böjt utáni evésre történő visszaállás rendkívül fontos, csakis óvatosan, fokozatosan történhet. A tapasztalatok azt jelzik, hogy sokkal nehezebb keveset enni, mint böjt idején semmi szilárdat nem enni.



-    A böjtöt egy szép almával törjük meg. Lehet párolt is az alma, és nyers is. Fontos, hogy nagyon lassan együk, kis falatokban, alaposan rágjuk meg, és egyáltalán nem baj, ha az egész almát nem is tudjuk megenni.
-    Praktikus módon érdemes először darabos zöldséglevest fogyasztani, majd jöhetnek a párolt és nyers zöldségek, a gyümölcsök, a natur joghurt és a kefir, majd a sovány túró, később a halak, tojás, sovány húsok, graham vagy rozskenyér.
-    A felépítő napok energiamennyiségét fokozatosan növelje: 800-1000-1200 kcal-ig jusson el az első felépítő hét végére. A túl gyorsan túl sokat eszik, abból mind zsír-tartalék lesz a szervezetben.
-    Csak akkor egyen, ha éhes és figyeljen a telítettségérzésre. Ha lassan és alaposan megrágja za ételt, kevesebb is elég lesz.
-    Ne feledkezzen el a felépítés után sem az elegendő folyadékfogyasztásról.

Top